söndag 8 mars 2009

Flyttstuff número diez

Igår flyttade majoriteten av mina saker ner till Skåne. Efter vissa problem att hitta dit och en ofrivillig sight seeing av den skånska landsbygden fick jag i alla fall slutligen se min nya lägenhet. Den är ingen skönhet precis, jag förstår verkligen inte hur de har tänkt när de har valt tapeter där, men det ordnar sig. Antingen gör jag någonting åt det om ett tag eller så flyttar jag därifrån. Time will tell.

Området där jag ska bo verkar helt okej. Som väntat ligger det verkligen helt ”off”, men det var ju en del av planen att bo så. Min galna granne visade sig två gånger (ena gången med en halvfull soppåse och andra gången med en hund) och hälsade mig välkommen och skickade naturligtvis ett sms när jag var på väg hem igen. Jag får inte riktigt grepp om den där människan. Jag undrar om jag behöver vara orolig? Antingen är han bara väldigt snäll och omtänksam eller så är han ett riktigt psycho. Jag hoppas vid gudarna att han är det förstnämnda. Nästa grej för min del blir att på ett snällt sätt lägga fram att jag inte är intresserad. Vet inte än hur det ska gå till…

Utöver flyttgrejen det har det inte hänt så mycket. Det här hamnar i helt fel blogginlägg om man ska se till rubriken, men jag kan ändå berätta här att jag fortfarande är medlem på dejtingsajten som jag skrev om i fredags. Jag ska avsluta medlemskapet där snart. Ska bara vänta liiite till, men snart så… :)

Inga kommentarer: