måndag 9 mars 2009

En studie av verkligheten 3

Nu har jag tagit bort mig från den där hemska köttmarknaden (dejting- sajten alltså) och jag har mest av allt fått mina fördomar bekräftade. Folk som håller till där är mer eller mindre galna och desperata i stort sett hela bunten. Trots det måste jag erkänna att det uppenbarligen verkar finnas vettiga människor där också, även om jag bara lyckades hitta en bland de över 4000 som besökte min profil. Frågan är hur folk ska lyckas hitta dessa när det verkar finnas ungefär en på 5000? Det måste ju handla om ren tur om man lyckas och om så är fallet borde sannolikheten vara lika stor att springa på någon på gatan, i affären eller hos tandläkaren. Är Internet bara ett sätt för lata personer att slippa ta ett steg utanför dörren kanske?

Hur som helst finns det som sagt uppenbarligen vissa ljusglimtar och flera av er har frågat hur det har gått med mitt lilla experiment. Nu har jag råkat lova att inte skriva något om det här, så jag skriver bara 6/3:2:9. Nu får ni tänka själva… :)

See ya!

Inga kommentarer: