fredag 6 mars 2009

En studie av verkligheten 2

Jag tar och uppdaterar det förra inlägget redan nu, för jag har minsann något att säga.

1. Om det står att jag är en kvinna som söker en man så är det inte jättestor idé att uppenbart stöta på mig om man är tjej själv. Det funkar liksom inte så.

2. Om man heter Ivar och kommer från Ovanåker går man bort direkt. Det bara är så.

3. Om man är över 60 är det faktiskt inte heller någon idé att försöka.

4. Det hjälper inte att man skickar mail var femte minut, jag blir inte mer intresserad av det. Snarare tvärtom. Stalkers attraherar mig inte. Fatta!

5. Att bo i Sjöbo och skicka ett mail där man förklarar att man inte tycker om personer med utländsk härkomst i första meningen verkar konstigt.

6. Att skicka mail och fråga om jag brukar ägna mig åt fransk manikyr och berätta att det är ett krav för att få dejta honom känns också konstigt. Jag har inte bett om att få dejta dig och kommer aldrig göra det heller och blir jag tvungen ska jag fila ner varenda nagel. Ha!

7. Att skriva att man är en dansk militär som precis har kommit hem från Afghanistan är en dålig idé. Dels därför att jag har sett för mycket på Dr. Phil om hur militärer som kommer hem behandlar sina fruar och dels för att jag ändå inte kommer förstå vad du säger.

8. Att bo i Kumla innebär att det skulle kunna vara en intern på Kumlaanstalten. Det skrämmer mig.

9. Att bo i Vaxholm och vara en kopia av Tiësto skulle ha kunnat funka. Synd att jag inte nätdejtar.

Nu är jag förresten uppe i 646 besökare och 168 mail. Först tänkte jag lite ironiskt för mig själv "hehe, fan vad snygg jag måste vara". Sedan insåg jag att typ 500 personer har kollat men struntat i mig. Va faaan? :P

Inga kommentarer: