fredag 20 februari 2009

Flyttstuff número siete

Nu har jag hamnat i en konstig situation- igen. På grund av att tanten som jobbar hos företaget som äger huset jag ska flytta in i har tjatat och tjatat om det har jag försökt ringa killen som bor i lägenheten som jag ska flytta in i. Han har inte svarat, men jag har hört hans telefonsvarare och den är det något av det mest otrevliga jag någonsin har hört. Vad göra? Jo, jag gjorde det enda rätta, jag letade upp människan på facebook istället. Resultat? Jo...

Positivt:
* Han har flera bilder inifrån en lägenhet och jag misstänker att det är hemma hos honom vilket innebär att jag vet lite hur den ser ut i så fall. Det är vääääldigt mycket blått därinne. Ja, ja...
*... Hmm... Nää... Jag kan inte komma på något mer positivt, mest beroende på att:

Negativt:
* Han ser fullständigt livsfarlig ut! Inte en chans att jag ringer honom igen eller tänker ha någon som helst kontakt med den (det) där. Nä, nä! Icke sa nicke. Usch, hoppas han verkligen lämnar tillbaka alla sina nycklar till hyresvärden, annars flyttar jag ut pronto. Den där människan har definitivt inte rent mjöl i påsen. Obehagligt värre :( Usch....

Hjälp? Någon? :S

Inga kommentarer: