onsdag 11 februari 2009

Flyttstuff número cinco

Det är framför allt en sak som har hänt idag:

* Jag har ringt till hyresvärden och sagt att jag vill ha tvåan i huset, så nu är jag med lägenhet :) Jag har inte sett lägenheten så jag har ingen aning om hur den är eller ser ut, men den blir säkert bra. Det känns bra att ha en tvåa så att jag slipper ha sängen i vardagsrummet, speciellt då jag har en dubbelsäng och det skulle bli svårt att få in den på ett snyggt sätt i ettan. Alternativet hade förstås varit att ha en enkelsäng istället, men hur kul är det då? Dubbelsäng är vardagslyx!

* Jag har kikat lite på jobb men det var så oengagerat att jag egentligen inte ens borde nämna det. Nu gjorde jag det ändå så jag tar och skäms för det en minut och släpper det sedan.

Ingen jättehändelserik dag med andra ord. Jag får nog ta tag i lite mer imorgon, dagarna går ju trots allt och vips är det säkert dags att börja röra på sig så smått. "Vips" är förresten ett väldigt roligt uttryck. Måste börja använda det mer frekvent.

À bientôt!

Inga kommentarer: