tisdag 10 februari 2009

Flyttstuff número cuatro

Min rygg håller på att ta livet av mig (jag har ingen aning om vad som har hänt eller vad jag har gjort men det gör helt fruktansvärt ont) och för tillfället kan jag knappt sitta upp, så det här blir en kort sammanfattning av vad som har hänt idag:

* Jag har sagt upp mig från jobbet. Det var oväntat ångestlöst.

* Jag har visat min lägenhet för en av dem som är intresserade av den. Han såg ut som en ung Curt Cobain ungefär.

* Jag har fått reda på att jag har två lägenheter att välja på i det huset som jag ska flytta till, men jag behöver helst ha bestämt mig för vilken jag vill ha redan till imorgon. Den större av dem lockar mest så det lutar nog åt den tror jag.

Nu: sova och hoppas att ryggen rätar ut sig till imorgon. Aj!

Inga kommentarer: