torsdag 16 juli 2009

Sommartider 2

En snabb follow up på inlägget från i förrgår: Vädret var lite svajigt här igår, det regnade ibland under dagen och resten av tiden sken solen intensivt. På kvällen var det uppehåll och det var varmt och lite kvavt, marken var fortfarande lite blöt från dagens regn. Om ni låter fördomarna blomstra, vad tror ni då att campingfolket gjorde en kväll som igår? Just det, hälften av dem trängdes på minigolfbanan, andra hälften spelade kubb mellan tält och husvagnar. Det är fan ironiskt…

2 kommentarer:

Emy sa...

Haha, tokfia. Och jag som mer än gärna hade campat i sommar. ;) Känns så tryggt och helylle liksom.

Men jag gillar dina iakttagelser. Hihihihi.

Trollpyret sa...

Jag har inget emot att campa alls, jag tycker det är lite mysigt. Det jag reagerar på är stereotyperna som alltid finns där. Jag undrar om det är stereotyperna som drar sig till campingplatserna eller om det är campingplatserna som formar folk på det sättet? :S