torsdag 10 september 2009

I brist på bättre...

Eftersom jag är medveten om att det har gått alldeles för lång tid sedan det sista inlägget och att det har varit väl mycket deppinlägg den senaste tiden så tänkte jag leverera lite skojiga saker som jag hittade på ett forum på några dagar sedan. Jag satt och läste i flera timmar och plockade ut de som jag tyckte var bäst, men jag har säkert inte världens bästa humor så det finns viss risk för att en del inte alls tycker det här är roligt. Själv skrattade jag mig halvt fördärvad åt en del av dem. Det är ganska mycket copy-paste, så när det står ”min polare…” så är det förstås inte jag som har skrivit det utan personen som svarade i tråden. Dessutom vill jag passa på att utfärda en varning till känsliga läsare för en del skämt är lite på gränsen och vissa är inte politiskt korrekta över huvudtaget. Nu vet ni det, så nu läser ni på egen risk! Tråden som jag läste hette ”Det roligaste korta skämt du vet?” Ett svar var ” Damfotboll”. Det tycker jag var hysteriskt kul. Här kommer resten som jag valde ut:

- Vet du vad det är för skillnad på lego och sex?
- Hmm... Ingen aning.
- Nehe, håll du dig till lego då.

En polare brukar dra sitt favvoskämt i tunnelbanan när han ska köpa biljett i luckan:
- Vart ska du?
- Jag ska till Jonas och titta på TV...

Ett tips är att när du står i kön i affären, halvmumla fram:
- Här står jag och runkar.
- Expediten : -VA!?
- Jag frågade om ni har munkar?

En anka går in på en bar och fram till bardisken.
Ankan (till barkillen): Har ni brööd?
Killen: Nej vi har inget bröd.
Ankan: Har ni brööd?
Killen: Hörde du inte vad jag sa? Vi har inget jävla bröd!
Ankan: Har ni brööd?
Killen: Har du helt dum i huvudet? OM DU INTE HÅLLER KÄFTEN SÅ SPIKAR JAG FAST DIN JÄVLA NÄBB I BARDISKEN!
Ankan: Har ni spik?
Killen: Nej vi har ingen jävla spik!
Ankan: Har ni brööd?

En nyligen upplevd händelse:
En neger står och trummar lite på en bänk på busshållsplatsen, jag och min polare går förbi och polaren säger: Ringer du hem eller?

Varför använder inte dvärgar tampong?
- Dom snubblar på tråden.

- Du har en finne!
- Var???
- Just det.

- Mamma mamma, får jag ta en kaka?
- Men ta en kaka då.
- Men jag har ju inga armar...
- Inga armar, ingen kaka.

What's a pedophiles´ favourite part of a hockey game?
- Before the first period.

- Name?
- Muhjmatil Ahmed
- Sex?
- Three times a week!
- No, I mean male or female?
- Doesn´t matter. Sometimes even with camels...

"Smart arab blir bara trams baklänges…"

- Har du blivit av med oljudet i din bil?
- Javisst, skilsmässan blev klar förra torsdagen.

Why did the blonde model stare at the glass full of orange juice?
Because it said "concentrate" on the carton!

Okej, vissa var låga, jag vet. Men visst var det lite kul i alla fall? :D

Inga kommentarer: