måndag 1 december 2008

Bättre tider i väntan på tomten?!?

Aftonbladet lägger varje månad ut sex- och kärleksastro på sin hemsida. Ibland sparar jag dem och läser dem när månaden är slut och för ovanlighetens skull brukar de faktiskt stämma ganska bra, i alla fall i stora drag. November stämde skrämmande bra, och det var ingen vidare bra månad kan jag avslöja. Idag finns december månads horoskop ute och jag hoppas verkligen att det stämmer lika bra. Nu lägger jag mig på soffan och väntar på att allt bra ska hända :)

Väduren:
Månaden börjar med en trasslig vecka som känns oändlig. Men ta det lugnt, vindarna vänder och december blir faktiskt en riktigt härlig månad för din del. Ta dig bara igenom de första hindren så väntar romantik och kärlek runt hörnet. Allra mest lovande ser månaden ut för dig som vill påbörja något helt nytt eller vill ta en relation till en ny nivå. Stämningen är viktig, vill du förföra någon så satsa på sköna dofter, tända ljus och delikatesser. Glöm inte bort musiken i bakgrunden! Dina kläder spelar också ovanligt stor roll.

Bästa chansen: Våg, Skytt.
Bästa stället: På bio.
Bästa datumen: 7-8/12

Inga kommentarer: